Tuesday, September 22, 2015

Maybe this is the beginning..

Assalamualaikum.. 
Lama ok tak hapdate belog ni. Tetiba macam syok je nak menulis balik. Sepanjang tahun 2015 ni paling banyak benda baru aku wat. Make new friends mostly. Yela, tukar tempat keje, join fitness activities.
Ha pasal kononnya nak fitkan badan sebenarnya tak sengaja pon nak join. Sume sebab aku selected dari Program Puspanita anjuran bersama Kementerian Kesihatan Malaysia.

Memula aku macam blur la nape nama aku kena panggil dalam event puspanita tu. Tengok sume yang kena panggil tu size XL-XXXXXXL. Ha ok aku macam paham. Huhu..Tapi actually aku antara yang paling kecik la kan.. Hahaha..
Tapi still aku da hampir obesity wey. Ni sebab aku stop diet atkin sebab maybe punca back pain terok. Ntah aku rasa lah sebab diet atkin tu kot.  

Erm.. aku memang obses dengan diet Atkins dulu. Memang tak dinafikan leh turun 2-3 kg dalam seminggu Tapi setelah aku masuk program Trim n Fit KKM ni barulah aku sedar yang diet Atkins ni boleh rosakkan kidney & if kurus pon badan nampak lembik means tak firm la. So now no diet Atkins, makan apa sahaja but in small portion. But the most important thing- EXERCISE REGULARLY

So dari join macam-macam aktiviti fitness ni, aku tertarik menarik kau memang debom la.. ZUMBA!
Ok nanti aku cerita lagi. Bos dah panggil.

#Rindugenguitm #rindunakkejetempatlama  

No comments:

Post a Comment

Thanks for comments . . :)